ماشین آلات خدمات شهری و راهداری-بازرگانی علیزاده

تجهیزات خدمات شهری

بازرگانی علیزاده تولید کننده ماشین آلات خدمات شهری و راهداری

 تجهیزات خدمات شهری و راهداری مجموعه دستگاههایی هستند که در امر خدمات مکانیزه شهری و جاده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

این ادوات با هدف تسریع در خدمات رسانی و نیز کاهش هزینه های نیروی انسانی بکار گرفته می شوند. مطالعات می دهند بیش از 70 درصد هزینه های خدمات رسانی مربوط به حقوق نیروی انسانی است. علاوه بر کاهش هزینه های پرسنلی، مدت زمان ارائه خدمات نیز با کاربرد ماشین آلات به شدت کاهش می یابد. لذا امروزه به همین منظور تجهیزات و ادوات متعددی توسط تولیدکنندگان مختلف وارد عرصه فعالیت گردیده است.

این دستگاهها در زمینه های متعددی از جمله مدیریت پسماند ( جمع آوری زباله و تنظیف شهرها)، راهداری و عملیات برف روبی، خط کشی معابر، خدمات ایمنی و آتش نشانی و دیگر امورات مورد استفاده قرار می گیرند. بازرگانی علیزاده در زمینه تولید ادوات و تجهیزات نظافت شهری و راهداری و برف روبی فعالیت داشته و محصولاتی شامل جاروب خیابانی در دو مدل کششی- مکانیکی و مدل مکانیزه برای خودروی نیسانی طراحی و تولید نموده است که جاروب مدل مکانیکی-کششی دارای گواهی ثبت طرح صنعتی می باشد.

همچنین دستگاه مینی جاروب– دستگاه نمکپاش مکانیزه برای انواع خودرو- تیغه برف روب برای انواع خودرو از دیگر محصولات این گروه محسوب می گردند. مینی پک حمل زباله نیسانی ( نیسان حمل زباله ) و سمپاش توربینی و جدول شوی نیز توسط گروه بازرگانی علیزاده تولید و عرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از دستگاهها می توانید بر روی محصولات کلیک نمائید.

نویسنده

علیزاده

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه کمکی میتونم بکنم؟